donderdag, oktober 23, 2014

DIY: Pennen-, Sleutel-, Wat dan ook- houder maken met tennisbal!

Hallo!
Het is al even geleden dat ik een artikel online heb gezet, iemand had bijna mijn blog ontdekt dus ben ik even gestopt met bloggen...
Maar nu het gevaar is geweken...Is er een nieuw artikel online!
Ik ga jullie uitleggen hoe je van een oude tennisbal een 
Pennen-, Sleutel-, Wat dan ook- houder
maakt!





Je maakt met je breekmes een sneetje in je tennisbal! Je kan eerst met je pen een lijn maken om aan te duiden waar die mond wilt!

 Je kan ook 2 oogjes tekenen!

 Zorg dat zijn 'bovenlipje' wat vooruit steekt!

 Je kan hem nu gebruiken!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!
Liefs,
Juanita



3 opmerkingen:

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!