vrijdag, oktober 03, 2014

Hellow!

Hoi iedereen!
Ik ben Juanita! Jullie kennen me wel van de blog "Infinity"! 
Ik was daar 3 maanden medeblogger van Eva!
Het was een fantastische tijd, maar zij wou liever weer alleen bloggen...
We hebben beslist om "uit elkaar te gaan", daar kan je hier alles over lezen!





Waar over blog ik? Ik ga bloggen over lifestyle en DIY's!
Soms komt er ook een artikel over beauty of fashion op de blog!

En wie ben ik nu? Het meisje achter deze blog?
Klik daar ergens bovenaan op "About Mii"
 (Ik weet dat "mii" als "me" moet geschreven woorden maar ik schrijf het liever anders ;))
En o ja! Als je een lieve reactie achterlaat, dan maak je superblij!
Lovies,
~Juanita~

15 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je je eigen blog hebt opgestart!
    Ik word je trouwste volger! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je alleen verder gaat, ik wil je blog artikelen niet missen! Have fun Juanita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit haar Juanita! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar je artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben dit erg verstandig opgelost en ik ga jou lekker ook volgen....ik ben dol op je DIY's
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed opgelost :) Liefs irene

    www.madebyirenelouise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blog ziet er prachtig uit Juanita! Ik ben echt benieuwd naar al je artikels die je gaat schrijven. About mii' erg origineel om het op je eigen manier te schrijven, uniek! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je een eigen blog nu hebt :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!