zondag, oktober 05, 2014

Een dag uit mijn leven #1

Ja mensen! Alweer een nieuwe rubriek. Ik vind het zelf erg leuk om te doen. Overal waar ik kom neem ik foto's en thuis kies ik er de mooie uit! En waarover ga ik het vandaag hebben? Ik ben met mijn gezin in het weekend een dagje naar Gent gegaan. Het was heel erg leuk. Ik heb kerken bezocht, mijn ouders hebben me getoond waar ze vroeger op kot zaten. Klik op "read more" voor meer foto's!






Gaan shoppen, dat is het leukste wat er te doen is!


 Een soort paalhuis, waar je onder kan lopen!



Een kerk, getrokken vanuit de tram ;)


Een speciaal beeld!



Dit vind ik een erg leuke foto! Je kan met bootjes op die rivier varen!



Op het einde hebben we nog iets gedronken in een vintage tearoom!
Ik koos sojamelk! Njammie :)

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!


~Juanita~

9 opmerkingen:

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!