dinsdag, november 25, 2014

Mededeling

Hoi iedereen.
Ik heb even een vervelende mededeling.
Ik ga stoppen met de blog.
Ik vind het heel spijtig. Want ik doe het nog altijd graag.
Maar ik vind de blognaam niet leuk, ik vind de foto's niet mooi, en ik vind het imago van mijn blog ook niet super! Maar ik stop niet echt! Ik heb al een nieuwe blog gemaakt! Ik pas nu de lay-out aan, ik maak artikels, want ik heb mijn spiegelreflex gekocht! Ik ben super blij ermee! Ik wil met een frisse start beginnen!
Ik hoop dat jullie dit begrijpen!
Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe blog! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben heel benieuwd naar je nieuwe blog! Wat tof dat je een spiegelreflex hebt gekocht trouwens. Binnenkort wil ik er ook zelf eentje aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!