zaterdag, november 01, 2014

Mini-mini-mini shoplog!

Hallo iedereen!
Vandaag rende ik naar kruidvat! Ik had namelijk zomaar €10 gekregen van mijn oma!
Wat lief!
Ik wist al waaraan ik dit ging besteden: make-up en nagellak!





Ik stond dus in Kruidvat en wist niet wat te kopen...
Ik zag wel de nieuwe collectie van essence, 
dus daar moest ik wel iets van hebben!
Deze nagellak nam ik mee naar huis!

Ook dit lieverdje moest mee! 
Hier ben ik zo benieuwd naar!
 Meestal werken deze niet zo goed...

---------------------------------------------------------------------
En dan zag ik dit! In promotie...
Aah! Voor €3.39 nam ik ook dit mee naar huis!
Over de mascara had ik al zoveel goede reviews over gelezen!
En een eyeliner pen is ook altijd welkom!
Sorry voor de onscherpe foto!

Liefs, Juanita





2 opmerkingen:

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!