zondag, november 02, 2014

Review Essence Rock Out nagellak

In een vorig artikel toon de ik dat ik een nagellak van de LE van Essence had gekocht!
Hij heet: "02 best hip-hop"
Het is een glitterig lakje,  het zijn allemaal glitterige lakjes, maar dat springt er toch wel uit!
Tijd om hem te testen!
(Het is de tweede van links!)


Dit lakje is echt fantastisch! Het is mooi boven een zwart lakje maar het kan ook perfect gewoon zo!
Er zitten gele, paarse en blauwe glittertjes in!
Het blijft heel lang zitten! Na 5 dagen begon het er wat af te gaan en heb ik hem verwijderd!
Wat wel spijtig is dat de tekst zwart is en je het zo niet goed kan lezen!

Zonder basecoat!

Mat basecoat!

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben!
Liefs, Juanita

4 opmerkingen:

Hallo! Je maakt me heel erg blij als je een reactie achterlaat! Vragen worden beantwoord! Let op: reacties worden gemodereerd!